Kereta Lykan Hypersport - Best Supercar

0-100 kmh in 28 seconds. Aug 14 2017 Lykan Hypersport merupakan keluaran syarikat kereta W Motors yang terletak di Dubai namun berasal dari Beirut Lubnan.

Kik Carswithoutlimits On Instagram Lykan Fenyr Follow Caliwheels Caliwheels Caliwheels Pic K Cars Carswitho Expensive Cars Super Cars Lykan Hypersport

Dengan titik top up akselerasi 0-100 kmjam hanya dengan 27 detik.

Kereta lykan hypersport. Menurut kenyataan yang dikeluarkan semalam kereta kuasa tinggi terbaru itu ialah Lykan Hypersport kereta yang dibuat di Lubnan berharga Dh128 juta RM129 juta dan satu daripada hanya tujuh yang terdapat di dunia ketika ini. LIKE dan FOLLOW Vocket di Facebook serta Instagram. Jul 01 2015 Tonton.

This time on Forza Motorsport 7s Le Mans Old Mulsanne Circuit we have four of the fastest h. Mar 26 2015 Produced by W Motors the Lykan HyperSport is the first supercar to be produced in the Middle East and is powered by a RUF-developed 37-litre flat-six boxer engine that has been fitted with two turbochargers to generate 770hp and 960Nm torque. The Lykan Hypersport dibina oleh W Motors sebuah syarikat pengeluar kereta yang bertapak di Dubai yang menggelar diri mereka syarikat supercar Arab yang pertama.

Mobil lykan hypersport memiliki 2 pilihan transmisi yakni otomatis 6 speed dual clutch dan manual transmisi 6 sekuensial. Top speed 385 kmh. Apr 09 2015 Nama kereta tersebut ialah Lykan HyperSport dikeluarkan oleh syarikat W Motors sebuah syarikat automotif yang berpengkalan di Lubnan dan ditubuhkan pada tahun 2012.

Terdapat kekurangan yang dimiliki mobil ini yaitu boros bahan bakar 1 liter bensin hanya menempuh. Lykan Hypersport Abu Dhabi. Bercakap pasal logik memang cerita ni tak logik.

Rancangan pengeluaran Lykan HyperSport hanya terhad 7 unit sahaja di seluruh dunia dan ianya menjadi supercar pertama yang dibangunkan di Timur Tengah. Lykan Hypersport Sertai Barisan Kereta Supercar Polis Abu Dhabi. W Motors Lykan Hypersport.

Mobil ini merupakan supercar pertama keluaran Timur Tengah dan mungkin membuat kamu akan mengingatnya dari film Fast. Pengeluar supercar dari Arab W Motors terkenal selepas produk pertama mereka Lykan HyperSports menjadi bintang utama di dalam filem kereta terbang Furious 7 tidak lama dahulu. Meet The Crown Jewel Of The Furious 7 Movie The RM12453180 Lykan HyperSport.

Lykan HyperSport 34 Juta USD Kereta sport edisi terhad ini dicipta oleh W Motors yang terletak di Dubai Emiriah Arab Bersatu UAE degan kerjasama jurutera-jurutera dari Lubnan Perancis dan Itali. Syarikat ini dimulakan oleh Ralph Debbas dan didedikasikan untuk membuat kereta yang sangat sangat mewah yang hanya sheikh sheikh minyak sahaja mampu beli. Lykan Hypersport merupakan kenderaan mewah berasal dari Timur Tengah yang dihasilkan syarikat W Motors yang berpangkalan di Beirut Lubnan.

Namun produksi Lykan Hypersport hanya dihadkan kepada tujuh unit sahaja dan untuk model seterusnya mereka membawakan Fenyr SuperSport yang diproduksikan lebih banyak. Ia adalah Lykan Hypersport yang breknya tak berfungsi. Hello everyone and welcome back to the series Forza drag races.

Rupanya Kerana Kecewa Dengan Ferrari Lamborghini Cipta Kereta Sendiri. Lykan Hypersport merupakan penghasilan kereta sport yang terhad oleh W Motors sebuah syarikat automotif yang berasal dari Lubnan yang diasaskan oleh Ralph R Debbas pada tahun 2012 dan ini juga merupakan supercar yang pertama dihasilkan di Timur Tengah. Apr 13 2015 Aksi kereta Lykan Hypersport melompat dari satu bangunan ke bangunan yang lain pasti mengundang pakar teori fizik memberikan hujah-hujah Einstein tahap tak logiknya.

Ia adalah kenderaan paling mahal yang ditampilkan dalam filem Furious 7 dengan harga sekitar 23 juta RM1293 juta. The Lykan Hypersport adalah sebuah kereta sukan penghasilan terhad Lebanon yang dikilangkan oleh W Motors sebuah syarikat yang berpusat di United Arab Emirates yang ditubuhkan di 2012 di Lebanon dengan kerjasama jurutera Lubnan dan Itali. Lykan hypersport memiliki top speed hingga 385 kmjam.

Jabatan polis di sini semalam menambah sebuah lagi supercar dalam kumpulan kereta perondanya. Kereta yang tersangat seksi ini mempunyai lampu hadapan yang berlapiskan berlian pintu gunting dan ruangan dalam yang sangat eksklusif. RM1218 juta Orang Arab sememangnya terkenal dengan kereta-kereta mewah jadi demi cinta terhadap kereta mewah ini sebuah syarikat di Dubai W Motors telah menghasilkan kereta hypercar yang dipanggil Lykan Hypersport.

Ia adalah kereta sukan pertama yang direka dan dihasilkan secara asli di Timur Tengah. Pra-penghasilan kereta ini telah dilancarkan pada Februari 2013 di Qatar Motor Show. Mobil ini memiliki kecepatan maksimal 245 mph.

Kereta sport ini adalah ciptaan pertama dari timur tengah dan pernah beraksi di dalam filem terkenal Fast and Furious siri terakhir. Mar 26 2015 The Abu Dhabi Police have recently taken delivery of a very expensive and limited-run Lykan HyperSport which will join other expensive patrol cars. Malah anggota polis peronda wilayah itu dilaporkan mengguna pakai kereta paling mahal dan amat jarang dijual di dunia Lykan Hypersport yang pernah muncul menerusi filem aksi lasak sekuel terbaharu Fast.

10 W Motors Lykan Hyper Sport Close Front View Backgrounds Motor Lykan Hypersport Sports Cars

Pin On Cool Stuff

The W Motors Fenyr Supersport Makes Its Video Debut Supersport Lykan Hypersport Super Cars

Lykan Hypersport From W Motors Lykan Hypersport Super Luxury Cars Super Cars

Top 12 Expensive Cars In The World 2014 2015 Lykan Hypersport Super Luxury Cars Amazing Cars

Lykian Hypersport Mobil Instagram Kereta

Images Of Lykan Hypersport Black Lykan Hypersport Arrives In The Usa Gtspirit Lykan Hypersport Blacked Out Cars Super Luxury Cars

10 W Motors Lykan Hypersport Dealer Backgrounds Futuristische Fahrzeuge Teuere Autos Superauto

Madwhips On Instagram Lykan Hypersport Follow Hustlerscreed Follow Hustlerscreed Freshly Uploaded Lykan Hypersport Sports Cars Luxury Super Cars

Eye Candy Furious Red Lykan Hypersport Lykan Hypersport Most Expensive Luxury Cars Most Expensive Car

Pin On Koleksi Kereta Idamanku

Pin By Silver Bullet On Cars Lykan Hypersport Expensive Cars Sports Cars Luxury

Instagram Photo By Luxury May 14 2016 At 11 18pm Utc Fast Sports Cars Lykan Hypersport Luxury Cars

Pin By Silver Bullet On Cars Lykan Hypersport Expensive Cars Most Expensive Car

Lykan Fenyr Luxurious Super Cars Cars K Car Luxury Cars Super Cars Luxury Cars Fast Sports Cars

Pin On Koleksi Kereta Idamanku

Billionaires On Twitter Super Cars Super Luxury Cars Sports Cars Luxury

Blue Lykan Hypersport 2 Kendaraan Kereta Kemewahan

Lykan Hypersport Lykan Hypersport New Sports Cars Top Sports Cars


Post a Comment

0 Comments